יום שלישי, 20 בדצמבר 2016

היתרונות והחסרונות של שימוש בכלים חד פעמיים

בואו נודה באמת, רוב האנשים לא אוהבים לנקות את הבית ובמיוחד לשטוף כלים. כאשר יש אירוע משמח, רק המחשבה על כמות הכלים שתצטרכו לשטוף לאחר מכן, הורסת את כל החשק לחגיגה. למזלנו, אנחנו חיים במאה ה-21 וקיים פתרון מעולה לדברים אלה ופתרון זה נקרא כלים חד פעמיים.

כיצד לבחור כלים חד פעמיים?

כל מי שאי פעם ביקר באחד הקניונים בארץ, בטוח נתקל לפחות בחנות אחת שכל כולה נועדה לכלים חד פעמיים בלבד. כיוון שהשוק הינו פופולרי במיוחד והביקוש רק הולך וגדל, היצרניות הוציאו מגוון רחב של כלים מסוג זה לכל אירוע. מתוך הבחירה הרחבה, ניתן למצוא אפילו כלים שבכלל לא נראים כחד פעמיים והאורחים יהיו בטוחים שהנם אוכלים מתוך צלחות זכוכית או חרסינה.

יתרונות וחסרונות של כלים חד פעמיים

ישנם מספר יתרונות וחסרונות בשימוש בכלים מסוג זה, בואו נפרט על כל אחד מהם:
יתרונות - היתרון העיקרי ביותר בשימוש בכלים חד פעמיים הוא החסכון בזמן. בואו נקח כדוגמה ארוחת שישי רגילה. ברוב המקרים מדובר על ארוחה הכוללת לפחות 5 סלטים שונים ו2 סוגים של מנות עיקריות, כגון דג ומנה בשרית. את הדג והבשר אנו נשים בשתי צלחות גדולות. בנוסף לזה, יש לנו 5 סלטים שאותם מומלץ לחלק לעשר צלחות קטנות (5 צלחות בכל צד של השולחן) על מנת שהאורחים יוכלו להגיע אל הסלט בצד שלהם של השולחן.
בנוסף לכך, אנו צריכים לשים צלחת אישית לכל אחד עם כוס אחת לפחות וסכו"ם. בסך הכל מדובר על כ40 כלים (תלוי בכמות המוזמנים לארוחה) שצריך לשטוף ישר אחרי הארוחה, אחרת האוכל יתייבש ויהיה נורא קשה להוריד אותו מהצלחת שנדבק אליה.
לכן, כלים חד פעמיים חוסכים המון זמן בכך שלאחר הארוחה ניתן פשוט לזרוק את הכלים לפח ולחסוך לפחות שעתיים עבודה. חוץ מזה, לאף אחד אין כוח להתחיל לשטוף כלים לאחר שבישלתם אוכל כל היום והתעייפתם במהלך הערב.
יתרון נוסף של כלים חד פעמיים הוא בכך הינם ידידותיים לסביבה וניתן למחזר אותם לאחר השימוש, כך שהדבר אינו מזיק לאיכות הסביבה והנכם יכולים להישאר רגועים.

בכל הנוגע לחסרונות של שימוש בכלים חד פעמיים, הדבר העיקרי הוא כסף. אם להחליף את השימוש בכלים רגילים לחד פעמיים, תהיו מוכנים לרכוש כחבילה אחת של כוסות וצלחות מדי שבוע. שימוש זה אינו נפוץ במשפחות בבית, אך בהחלט פופולרי בעסקים ובחלק מהמסעדות.
במשפחות ממוצעות נהוג להשתמש בכלים רגילים מדי יום (העשויים מזכוכית או חרסינה) ובאירועים וחגים למיניהם לרכוש סט של כלים חד פעמיים.

כיצד לבחור חברה לרכישות כלים חד פעמיים?

על מנת לבחור יצרן איכותי או חברה איכותית, אנו ממליצים לקרוא ביקורות באינטרנט - על איכות המוצר והשירות שניתן על ידי החברה.
אם הנכם בעלי עסק והרכישה של המוצר מתבצעת על בסיס שבועי או חודשי, חשוב לבחור ספק אמין שיספק את הסחורה בזמן, ייתן שירות טוב ומוצר איכותי. על מנת לבדוק המלצות על יצרן וספק זה או אחר, אנו ממליצים להקליד במנועי החיפוש את הביטוי "שם היצרן/חברה + המלצות". אין ספק כי לקוחות קודמים היא שיטה טובה ויעילה לבדוק את איכות המוצר של הספק והשירות שהנו נותן. לאחר ביצוע החיפוש, דאגו להתייחס גם לביקורות טובות וטובות פחות. באמצעות שילוב של שניהם ויצירת קשר טלפוני עם הספק עצמו תוכלו לבנות תמונה אובייקטיבית ולהחליט על המשך העבודה מולו.