יום חמישי, 8 בספטמבר 2011

מגנטים לאירועים


מגנטים לאירועים- הנצחה קטנה גדולה לאירוע

השנים האחרונות הביאו עימן תמורות נרחבות במגוון, בגודל ובהשקעה בתחום הפקת האירועים בישראל. אם בעבר היה נהוג להסתפק בציון חתונה או בר מצווה באירוע מכובד ושגור הכולל ארוחה בשרית ותקליטן חובב, כיום, ניתן למצוא עושר כמעט אינסופי של אפשרויות בדרך להפקת אירוע בלתי נשכח למספר רב של מוזמנים. עם זאת, לא תמיד תהיה התאמה בין כמות המאמץ, הכסף והמחשבה שהושקעו באירוע למידת ההנאה אותה יפיקו ממנו המוזמנים.

לעיתים, דווקא הגודש העצום בפרטים המועמס על האורחים משימוש בפירוטכניקה מוגברת, דרך מוזיקה רועשת ומטבח מתוחכם מדי יהפכו את האירוע לעוגת שוקולד גדושה וענקית אותה יתקשו האורחים לבלוע. לכן, ישנו יתרון בלתי מבוטל בשימוש באטרקציות 'קטנות' לצורך העשרת האירוע והנעמת זמנם של האורחים.

למשל, באמצעות מגנטים לאירועים - באמצעות הענקת מגנטים עליהם מוטבעת תמונתם של האורחים ניתן לספק להם הנצחה חביבה של האירוע שתישאר עימם לעד ותותיר אצלם הרגשה חמימה בלב וכל זאת בעלויות סבירות בהחלט.

כיצד משולבים מגנטים לאירועים באירוע?

באמצעות הצבת צוות צילום בשטח האירוע יצולמו האורחים במצלמה דיגיטלית מיוחדת ותמונתם תוטבע על מגנט שיוענק להם במקום. ניתן להעמיד מספר עמדות שכאלה ברחבי האירוע על מנת לכסות את כלל האורחים המוזמנים וכן להעניק מגנטים שונים לשלבים שונים באירוע כגון שלב קבלת המוזמנים, שלב החופה ושלב הריקודים הסוערים ברחבת הריקודים.

חשוב להקפיד כי המצלמות בהן משתמשים אנשי המקצוע יהיו מותאמות לסוג צילום שכזה וחשוב מכל- שהמגנטים עליהם מוטבעות התמונות יהיו מגנטים לאירועים מיועדים המותאמים לצורך להחזיק מספר רב של שנים. מגנטים לאירועים מאיכות טובה המבוצעים בידיים מקצועיות יעניקו לבאי האירוע מזכרת נהדרת משמחתם של בעלי האירוע ותותיר אצלם פינה חמה בלב לבעלי האירוע.

כדאי לתת חשיבות לשלב באירוע בו נערכים הצילומים וכן לאורחים המצולמים. בתחילת האירוע כדאי להתמקד בהנצחת האורחים המבוגרים יותר שעשויים לעזוב בשעה מוקדמת את המקום ומאוחר יותר להתמקד באורחים הצעירים ולהנציח אותם בעת שהם חוגגים ונהנים על רחבת הריקודים. לאיכות המגנטים חשיבות רבה שכן מגנטים מאיכות ירודה עלולים לדהות או להתפורר במהירה ולהותיר עוגמת נפש אצל באי האירוע המונצחים אליהם.

מגנטים מאיכות טובה הנשארים במצבם המקורי שנים יספקו מזכרת נהדרת וייחודית לבאי האירוע שתהיה תלוייה אצלם על המקרר ותזיכר להם את שמחתם באירוע במשך שנים.

מגנטים לאירועים בעלות סבירה

הצורך לחלק מאות מגנטים לאירועים בעת אירוע ממוצע והחובה להשתמש בחומרים איכותיים, במצלמות טובות ובאנשי מקצוע מוכשרים שם דגש על היכולת לקבל את כל אלה בעלות סבירה. כדאי לחפש חברה המתמחה בסוג כזה של אטרקציות ובעיקר מגנטים לאירועים, המסוגלת לספק את אנשי המקצוע הטובים ביותר במחיר התחרותי ביותר.
עם זאת, מומלץ כאמור שלא להתפשר על איכות המגנטים עצמם שכן יש לה משקל רב בהנאה אותה יפיקו באי האירוע בעתיד מהמגנט שיוענק להם.