יום שני, 20 ביוני 2011

אתרים

רשת האינטרנט מאפשרת לכל מי שמשכיל להשתמש בה בצורה חכמה ונכונה, לקבל מידע מדויק, תכליתי ויעיל. בחיפוש אחר אתרים בתחומים שאתם רוצים לקרוא עליהם תוכלו למצוא מגוון רחב מאד. הבחירה לאילו אתרים להיכנס מושפעת מגורמים רבים כגון: מיקומו של האתר בתוצאות מנוע החיפוש שבו אתם נעזרים. לא רק המיקום של האתר מושפע מהרצון שלכם להיכנס אליו ולהשתמש בו.

ממשקים ויזואליים שנובעים מעיצוב אתרים הם משמעותיים לא פחות. ככל שהאתר מושך יותר את העין, כך יתפתה הגולש יותר לחזור ולהשתמש בו. בנוסף, אתרים הופכים פופלריים גם בשל הממשק הנוח וידידותי למשתמש שהם נושאים בחובם. כפי שניתן לראות, אלו הקריטריונים המרכזיים להצלחתם ועל כך יורחב בהמשך.

קידום הצלחת אתרים
אחד הדברים החשובים ביותר בהקמת אתר הוא בחירה עיצובית והכנת ממשק נוח לשימוש. אם אתם מעוניינים להקים אתרים שיעסקו בתחומי בידור ויצירה, חשוב מאד שבאתרים אלו יופיעו בצורה ויזואלית, לא רק פונטים מעניינים בטקסט, אלא גם מבחר של תמונות, סרטוני וידאו ועוד. הכנסת תמונות לאתרים בתחום זה, תאפשר לגולשים לראות באילו הצגות או מופעים מדובר והדבר עשוי לשכנע אותם (מעבר לתוכן) לרכוש אליהם כרטיסים. בנוסף, ניתן להכניס בממשקי האתרים אפשרויות שיווק נוספות כמו למשל: אפשרות של רכישת כרטיסים למופעים דרך האתר עצמו.

המלצה להכנסת כתובת המייל לרשימת התפוצה, על מנת לקבל ניוזלטר מידי פעם בפעם המפרט על ההצגות חשובה גם כן. היא תגרום לכניסות רבות יותר של גולשים לאתרים הללו וכמו כן תקדם מבחינה שיווקית את המופעים. קידום אתרים מסייע גם הוא מאד בהעלאת מודעות של אתרים בקרב גולשים.

במידה והחלטתם להקים אתר בתחום: "שיפוצי דירות למשל", חשוב מאד להשתמש בטכניקות שונות של קידום במנוע החיפוש. שימוש נרחב בתוכן שכולל מילים נפוצות לחיפוש בתחום השיפוצים כגון: שיפוץ מטבח, שיפוץ חדרי אמבטיה וכו', יסייע עם הזמן לקדם את האתר במנוע החיפוש. ברחבי השוק נמצאים מקדמי אתרים רבים שמחפשים תעסוקה בתחום.

אם אתם בעלי אתר בתחום מסוים ומעוניינים לקדמם אך לא יודעים כיצד, כדאי לשכור את שירותיהם של מקדמי האתרים. ככל שהאתר שלכם יהיה גבוה יותר בדירוג במנוע החיפוש, כך הוא יהפוך להיות חשוף לכניסות רבות של גולשים ולבסוף יהווה פלטפורמה איכותית למפרסמים אחרים שירצו להופיע אצלכם באתר.

שינויים באתרים

מכיוון שיש מגוון רחב כל כך של אתרים ברחבי רשת האינטרנט, המאבק לקדם ולשווק אותם לעולם לא מסתיים. גם אם האתרים שלכם ברשת האינטרנט זוכים לכניסות רבות של גולשים, יש לקחת בחשבון כי הכל עשוי להשתנות ברגע.

אתרים באינטרנט הם עסק לכל דבר, תמיד צריך להיות עם אצבע על הדופק, לשנות ולהשתנות בהתאם לרוח הזמן וצרכי הגולשים.